پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

این روزهای عشق کوچولومون...

1390/11/29 17:53
866 بازدید
اشتراک گذاری

13 ماه و 15 روز...

 قلبم

 زنده می شوم در لبخندی که از تو سهم همیشۀ من است  

 

عمر و جونو نفس من سلام

عشق مامان آخه تو چقدر شیرینی گل من. هروز داری بانمک تر میشی... دلم نمیاد این روزای خوش زندگی رو برات ثبت نکنم. دوست دارم بعد ها که میخونی بدونی که چقدر از تمام کارها و شیرین زبونی هات لذت میبریم. میترسم  اگه دیرتر بشه با پیشرفتهای جدیدت ،حلاوت و شیرینی این روزا از یادم بره و ثبتشون نکرده باشم. شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

این روزها ورد زبونت شده : ماما... ماما... 

وای که اگه میدونستی چه لذتی داره این صدا زدنهای تو... اگه میدونستی چه عشقی رو بهم میدی... در هر حال و وضعیتی که باشی، خوشحال ، ناراحت ، خسته و گرسنه ، فقط راه میری و منو صدا میزنی... اینقدر حس خوبی بهم دست میده که میخوام زمان در همون لحظه بایسته....

گل نازم 

 هنوز هم…
از بین کارهای دنیا…
 دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد . . . 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

هربار که بهت میگم پارسا، نفس کیه؟ میگی : من ... من ...

دوباره که میپرسم میگی : بابا... با با...

میگم پارسا، پیشی چی میگه؟ اینقدر ناز میگی (میو میو) که دلم میخواد قورتت بدم ...

میگم پارسا هاپو چی میگه؟ میدویی میری توی اتاقت سگ کوچولوتو میاری تکونش میدی و میگی هاپ هاپ...

میگم پارسا جوجو چی میگه؟ تا جاییکه میتونی صداتو ریز میکنی و میگی: جیک جیک...

هر دری که باز بشه، صدای سلام کردن توهمه جا میپیچه...

صبح ها از خواب که بیدار میشی همینکه چشمتو باز میکنی سلام میکنی... آخ که میمیرم برات...الاهی همه دردوبلاها از تو دور بشه و بیاد تو وجود من نازنینم.....

هر شب با صدای نفسای تو میخوابم وبا صدای نفسای تو بیدار میشم... من و تو دیگه جزئی از هم شدیم.

وقتی صدای درزدنهای باباجونو میشنوی دیگه سر از پا نمیشناسی ،میری جلوی در به استقبال بابا ، اول سلام میکنی و بعد خودتو پرت میکنی توی بغلش دیگه اجازه نمیدی دستاشو بشوره و لباساشو عوض کنه... فقط آغوش پر مهرشو میخوای... باباجون میگه با بغل کردن و بوسیدن پارسا دیگه احساس خستگی نمیکنم.give_heart.gif   

                       

 امروز که این عکس سمت چپ رو ازت گرفتم یه دفعه یادم افتاد که چند ماه پیش هم یه همچین عکسی ازت گرفته بودم که واسه ٧ ماهگیت بود. وقتی گذاشتم کنار هم خیلی تو فکر فرو رفتم متوجه گذر زمان شدم... 

هستی من

   الهی مامان فدای اون قد و بالای کوچولوت بشه زندگی.

 ziba      

عاشق این صندلی کوچولوت هستی از صبح تا شب صد بار میشینی روش و میای پایین:

عزیزترینم

 

 

 

 

 

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

داشتم ازت عکس میگرفتم که یه دفعه دیدم رفتی ایسادی روش و حسابی ذوق زده شدی ( فدات بشم من)

زندگی من

 

 

 

 

 

 

 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

حالا دیگه دستت به هر جا که نمیرسه میری سراغ صندلیت. ولی نفسم شرمندتم دیگه قایمش کردم چون این کارت فوق العاده کار خطرناکی بود . همش تو خونه میگردی دنبالش میگی (کو؟)

ziba

 عزیزترینم، من و بابا جون هر روز بیشتر از قبل عاشقت میشیم.

خدا بهترین و زیباترین موجود روی زمین رو نصیب ما کرده.

امیدوارم تا حالا پدر و مادر خوبی برات بوده باشیم.

 عاشقانه دوستت داریم پارسا جون   

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

زهره مامان آریان جون
1 اسفند 90 0:19
اتفاقا آریانم همین صندلی ابیش رو داره و خیلی هم دوسش داره.
اون عکسای کنار کمد خیلی جالب بود.


زهره جون نمیدونم چرا همه بچه ها عاشق این صندلیها هستن؟
مرسی عزیزم آریان گلمو ببوس.
زهرا
1 اسفند 90 8:56
salam gol pesar har roz khoshgel tar mishi jigar khale rasti in mah saret shologhe khale midonam dari khodeto vase tavalode maman samaneh amade mikoni manam pishapish tavalode maman samanaro tabrik migam dooset daram


سلام زهرا جون خوبی عزیزم؟
اصلا فکر نمیکردم یادت باشه گلم تو اولین نفری بودی که تولدم رو تبریک گفتی.
مرسی از محبتت عزیزم
محمد
1 اسفند 90 10:43
شاد باشید وسلامت


ممنون همچنین شما.
دایی حمید
1 اسفند 90 11:54
دایی جون ماشالله که تو چقد نازو با نمک هستی،مامانت باید هر روز برات اسفند دود کنه،خیلی هم با انرژی هستی و برای خودت حسابی خوش می گذرونی،فقط مواظب باش که زیاده روی نکنی که مامان جونت خسته بشه.


سلام دایی جون
مرسی دایی
سما جونمو ببوس
نیلو
1 اسفند 90 12:14
سمانه جون ناز پسرمون روز به روز شیرین تر میشه
ببوســـــــیدش


مرسی نیلو جون
عزیزم جند وقتیه که نمیشه واسه بلاگفا نظر گذاشت نمیدونم چرا. الان حدود سه هفتست که اینطوری شده. ولی میام و دستورهای آشپزیت رو میخونم و استفاده میکنم عزیزم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 اسفند 90 14:30
سلام پارسای 13.5 ماهه.خیلی دوست دارم.
مامانی اون عکس مقایسه ای جلوی کمد خیلی بامزه بود.


مرسی عزیزدلم
ما هم دوستون داریم
ممنون
ماهان گلمو ببوس
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 15:29
سلام عزیزم

ممنون از حضور و نظر زیبا و قشنگت

بازم بیا پیشمون

آخه دوباره آپیم

گل پسر نازمون رو بوسه باران کن


سلام عزیزم
خواهش میکنم
مرسی از لطفت
چشم حتما میام.
مامان محمدجان
1 اسفند 90 23:29
ماشالله خیلی شیرین زبونهخدا حفظش کنه
راست میگی سمانه جون این ماما گفتنشون خیلی به آدم میچسبه خیلییییییییییی لذت بخشه


مرسی عزیزم
آره واقعا بعضی وقتها با خودم میگم مگه لذت ازین بالاتر هم هست؟
مامان پارسا
2 اسفند 90 8:10
سلام گلم مرسی که به ما سر می زنید.


سلام عزیزم خواهش میکنم.
مامان حسین
2 اسفند 90 9:21
سلام دوست جون
همیشه با احساس مینویسی.
همیشه از نوشته هات لذت میبرم.الهی پارسا جون برات زنده باشه.بوسسسسسسس


مرسی عزیزم، شما لطف داری.
حسین جونمو ببوس.
مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:23
عزيزم چقدر با احساس مينويسي. پسري خيلي ناز شدها.


قربون محبتت خانومی.
مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:24
واقعا مادر بودن خيلي لذت بخشه.راستي سمانه جون اپم زودي بيا


واقعا همینطوره.
چشم.
نگار(مامان سام)
2 اسفند 90 11:28
پارسا جون خیلی خوشگله.خیلی هم باهوشه ماشاالله.
ممنون که به ما سر زدین.


ممنون خانومی.
خواهش میکنم.
مامان یسنا گلی
2 اسفند 90 12:13
سلام.عزیز دل خاله هر روز قشنگتر از قبل میشی.قربونت برم با اون شیرین زبونیهات.
دوست دارم.


مرسی خاله جون
منم دوستتوت دارم
مامان نیایش
2 اسفند 90 22:19
نازی گل پسر با این شیرین زبونی ها و شیرین کاری هات ان شا الله سالم باشی همیشه و شاد
تلگراف کردم براتون


مرسی عزیزم.
ممنون.
محيا كوچولو
2 اسفند 90 22:38
اي جونم آفرين پارسا كوچولوي شيرين زبون و شيطون


نگین مامان رادین
3 اسفند 90 0:52
ای جونم فدای پسملی خوشتل که روز به روز هم ناز تر و دوست داشتنی تر میشه ،میام میخورمت شیرین زبون خدا حفظش کنه.

مرسی نگین جون

نارینه
3 اسفند 90 1:07
خداروشکر که این همه لحظه های عاشقانه دارید

انشالله همیشه سلامت باشید


ممنون نارینه جون همچنین شما عزیزم.
مامانی شیما وحدیث
3 اسفند 90 2:12
واااااااای خدا که این آق پارسا خان جیگری واس خودش
بچه انقدر شیطونی نکن هاااااااا میام می خورمت ها نگی نگفتی
بووووووس بوووووووس بووووووووووس واسه نفس خاله


آره خاله جون جیگرطلای مامانشه
مرسی خاله جون منم بوس بوس
مريم مامان ماهان
3 اسفند 90 8:47
هنوز هم از بين كارهاي دنيا دل بستن به دلت بيشتر به دلم مي چسبد...
چه جلمه زيبايي نوشتي عزيزم
هميشه شاد باشيد و سلامت


مرسی گلم ممنون.
مامان پارسا
3 اسفند 90 11:41

خیلی شیطون بلایی


ملی مامان میکاییل
3 اسفند 90 15:48
چقدر این پست قشنگ بود سه بار خوندمش و لذت برم عزیزمی پارسا جون با این کارهای خوشگلت عکسش با چند ماه اختلاف خیلی جالبه می بینی بچه ها چقدر زود بزرگ می شن ایشالله همیشه زیره سایه مامان باباش زنده سالم و شاد باشه
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 اسفند 90 18:43
سلام عزیزم...خوبی ؟ پارسای ناز نازیه ما خوبه ؟ واااای که چقده بزرگ و ناز شده...ماشالله.. خانومی شرمنده که به من سز می زنی و من نمی تونم زود به زود بیام...باور کن حسابی سرم با کار و خونه و بچه شلوغ شده ...از 2 تا 9 شب سر کارم و باقیشم که وقت سر خاروندن ندارم... اما همیشه به یادتونم
الهام مامان رامیلا
3 اسفند 90 21:05
سلام عزیزم خوبی سمانه جان پارسا جونم خوبه انشالله زنده باشه با اون عکسای جیگرش خیلی ماه شده از طرف من ماچ ماچش کن
مامانی فری
4 اسفند 90 10:02
_______♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ اپ کردم منتظرت هستم زود بیا
مهدی تک ستاره مامان و بابا
4 اسفند 90 18:13
سلام پارسا وبلاگ قشنگی داری. به منم سر بزن.
شکلات مامانی وباباش
5 اسفند 90 0:00
قربون این شیرین کاریهات
مامان محمد گوگولي
6 اسفند 90 8:59
ما شا الله پسر عسل مامان همیشه سالم باشی ان شا الله
مادر کوثر و علی
7 اسفند 90 15:51
سلام عزیزم با پستهای جدید و پست ثابت بروز شده منتظر حضور گرمتون هستیم
مجتبی
7 اسفند 90 17:43
سلام پارسا جون ممنون که بهم سر زدی. خیلی خوشحال شدم. خیلی دوست دارم. مراقب خودت باش. من چون مدرسه می رم کمتر می رسم بهت سر بزنم. باز هم منتظر حضور سبزت هستم جیجل
مجتبی
7 اسفند 90 17:45
راستی تو رو تو لیست دوستام پیوند دادم. اگه دوست داشتی من رو هم به لیست دوستات اضافه کن مرسی مامان پارسا
سجّــــــــادم
11 اسفند 90 19:16
وایی سلام چه بچه ی ناز نازی ای.
چه ملوسه.
چه خوشگله.
الله اکبر الله اکبر . چش نخوری؟

چشم به راهتم.


سلام آقا سجاد
ممنون
چشم حتما میام.
مامان نسترن
12 اسفند 90 2:24
وای این پسر کوچولوی ما چه عکسای خوشگلی داره. دست مامانی هنرمندش درد نکنه
مامان فهیمه
13 اسفند 90 17:56
مرسی عزیزم خدا گل شما هم براتون حفظ کنه