پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

آخرین روز سال 90

1390/12/29 17:57
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است

گل من

 

نازنین مامان سلام:

امروز ٢٩ اسفند ماه آخرین روز سال 90 هستش و دیگه چیزی به آغا سال جدید نمونده...

توی این سالی که گذشت لحظه های خیلی خوبی رو با هم گذروندیم. هر کارت هر لحظه ات برای من لذت بخش بود. هر نگاهت به من انرژی داد. با گریه هات غمگین شدم و با خنده هات به عرش رفتم. پارسای عزیزم نور و شادی را به زندگی من و بابا جون آوردی. تو شدی محور زندگی ما ...

امیدوارم که خداوند خودش محافظت باشه و من رو کمک کنه تا بتونم به بهترین نحو ازت مراقبت کنم .

نفسم

سال ٩٠ واسمون با خوبی و خوشی شروع شد، اما با خاطرۀ تلخ فوت مامان بزرگ مهربون باباجون داره تموم میشه...

امسال با اینکه تمامی وسایل سفره هفت سینمون رو هم آماده کرده بودیم ولی احترام عزیز از دست رفتمون نمیچینیم ...

روح همۀ عزیزان از دست رفتمون شاد...

نایت اسکین

پارسا نفسی من ، روز ٢٤ اسفند ٢ تا مرواریدای خوشگل بالاییت همزمان با همدیگه دراومد و الان ٤ تا دندون داری. قربونت برم الاهی.

امسال رو به اميد سلامتی و آینده روشن برای خانواده سه نفرمون شروع ميكنيم و خدارو بخاطر داشتن گل پسر خوشگل و دوست داشتنيمون صد ها مرتبه شكرگزاريم.

ایشاا... امسال هم مثل سال گذشته لحظه تحویل سال رو برات ثبت میکنم.

 
شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com به اميد روزهای زيباتر و شادتر براي همه.شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com
 
Happy New Year Scrap
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

باران مامان
29 اسفند 90 1:04
درود بر شما امیدوارم همیشه سلامت باشید و خدا پارسای عزیز رو برات حفظ کنه که فرزند زیباترین واژه ی دنیا و ارزشمندترین گل زندگی هر مادریه.
نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:40
برای عیدی امسالت یک سبد ستاره چیده ام تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر سال تحویل میشود و من برایت لبخند می زنم نوروز مبارک
مامان نیایش
29 اسفند 90 9:57
دوستان خوب همانند گل های قالی اند نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن رادائمی اند و ماندگارمناسبت ها تنها بهانه ای است تا از بهترین ها یاد کنیم...آسمانتان آبی و دلتان از غصه دنیا خالی عیدتان مبارک
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 13:39
_________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ _______________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد ماهم با آخرین پستمون منتظر شماو پارسا هستیم انشالله سال خوبی داشته باشی سمانه جان
مادر سامان
29 اسفند 90 20:42
. دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند . . .
نارینه
1 فروردین 91 0:45
آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری آغاز آن روزی باشد که آرزو داری ... سال نو مبارک
مامان ماهان
1 فروردین 91 2:00
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال ۹۱ مبارک
مامان ماهان
1 فروردین 91 2:01
چقدر خوش تیپ شدی پارسا جوووووووووووووووونم هزاررررررررررررررررر ماشالله