پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

خوابالوی ناز من...

1390/1/30 12:57
461 بازدید
اشتراک گذاری

   پسر خوشگل من توی  این چند وقت که ما مرتب در حال رفت و آمدیم از خونه که میریم بیرون همینکه سوار ماشین میشیم تو میخوابی. پسر خوش خواب من فکر کنم ماشین سواری رو خیلی دوست داری. منم سریع ازت چندتا عکس گرفتم تا واست یادگاری بمونه اینم چند تا از خوشگلترین هاش...تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

    

اینجا هم بردیمت پارک تا یه کم بیرونو تماشا کنی ولی تو همچنان بغل باباجونت  توی خواب ناز بودی عزیزم... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

                                 

  بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند

          قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

 بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند

         تارموی توست اما ریشه ی عمر من است...

                      تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

(مامان علی و امید)
3 فروردین 90 0:27
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو مبارک
دايي حميد
3 فروردین 90 3:45
پارسا جون دايي اينجوري نميشه،دارم يواش يواش بهت مشكوك ميشم،بيا يه توك پا با هم بريم يه تست اعتياد ازت بگيرم تا خيالم راخت بشه.........

ملی مامان میکاییل
21 فروردین 91 15:55
ای جونمممم قوربونش برم من عکسای اون سن پارسا رو ندیده بودم یادم نمیاد که باهاتون آشنا شدم ؟؟؟ تو یادته ؟کی ؟ الان دارم تو پست های قبلی تون وول می زنم