پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

روزانه های قند عسلم

1390/2/5 12:58
697 بازدید
اشتراک گذاری

   پسر گلم:

    الان که  دارم این پست رو برات می نویسم شما نیمه ی چهار ماهگی رو هم طی کردی و الان در کنارم با آرامش خوابیدی.  قربونت برم که روز به روز داری شیرین‌تر میشی  و  حضورت در کنار  ما تثبیت شده و شادی بخش لحظاتمون شدی.

  یه چیزیو میدونی ، اینکه خیلی خاطرخواه داری ؟ همه با یه حس خیلی قشنگ از صمیم قلب دوستت دارن و کلی قربون صدقت میرن .  

  پسرم :این روزا  یاد گرفتی اشیا رو با دستای کوچولوت بگیری.  هر چیزی هم که دستت برسه فوری میبری تو دهنت . حتی وقتی تو بغل ما هستی دست ما رو میگیری و به زور میخوای بخوریش. تازگی ها میتونی به پهلو بخوابی و گاهی هم سریع غلت می‌زنی و به روی شکمت می خوابی. صبحا که از خواب بیدار میشی  کلی باهام حرف می‌زنی و دلبری میکنی. در ضمن بیرون رفتن رو خیلی دوست داری و توی ماشین ساکت و آرومی.

  این روزا دیگه  من تمام وقت در اختیار شمام  و همه ی لحظه های زندگیم داره در کنار تو میگذره و دیگه هیچ وقتی واسه تفریح و سرگرمی خودم  نمونده چون همه ی سرگرمی من فقط تویی مامان جون...

  بازم روز شماری واسه  واکسن چهارماهگیت شروع شده و دوباره داره استرس به سراغم میاد فقط میتونم بگم توکل بر خدا چون همیشه با گفتن این حرف آرامش میگیرم...

      

تو رو دوست دارم  مثه حسه نجیب خاک غریب

   تو رو دوست دارم  مثه عطر شکوفه های سیب

     تو رو دوست دارم عجیب  تو رو دوست دارم زیاد

تو رو دوست دارم  مثه لحظه ی خواب ستاره ها

   تو رو دوست دارم  مثه حس غروب دوباره ها

      تو رو دوست دارم عجیب  تو رو دوست دارم زیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد رضا
11 اردیبهشت 90 4:58
سلام به پارسا جون و مامان عزیز و یه بوس محکم تقدیم پارسا
خاله پپو
11 اردیبهشت 90 9:04
الهی من فدات شم پارسای ناز مامان. چقد خوشگلی تو! لینکت کردم عسیسم. مامان پارسا میشه ازتون بخوام کدهای قالب وبلاگتونو برام ایمیل کنین؟ آخه خیلی قشنگه.
دايي حميد
11 اردیبهشت 90 22:13
پسر خوشگلمون لثه هاش مي خواره ،مي خواد دندون در بياره،تو هر دو تا عكسش دستش تو دهنشه،قربونت برم.
مامان ماهان
11 اردیبهشت 90 22:52
خانمی خیلی قشنگ نوشتی
خاله پپو
12 اردیبهشت 90 13:53
سلام عزیزم. ممنون از محبتت. ایمیل کد قالب برام نیومده. اگه میشه دوباره زحمتشو بکشین یا برام تلگراف بزنین.
خاله زهرا
13 اردیبهشت 90 13:40
عزيز خاله قربونت برم كه انقدر ناز شدي ، تازگي ها هم كه خندهات دل مي بره چون ديگه قهقه مي زني و با صداي بلند مي خندي انشاالله فردا رو هم به سلامت پشت سر بزاري وزياد اذيت نشي گل من
سارا
26 اردیبهشت 90 10:56
وای چه پسر نازی راستی عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه