پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

پسرم پنج ماهه شد

1390/3/14 18:51
426 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفسم 

 

سلام چراغ خونمون: تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

  غنچه کوچولوی مامان و بابا . پنج ماهگین هم تموم شد گل من ، کارات هدفمند شده اشیا رو لمس می کنی و دستت و دراز می کنی برداری هر چی بهت می دن به راحتی می گیری . قربون اون دستتای تپلت برم که می خوای همه چیز و بگیری .

 

پسر نازم دیگه سر و صدات توی خونه پیچیده و صدات مامان و از تنهایی در می یاره فدای اون صدای نازت بشم گل پسرم. بعضی وقتها اینقدر جیغ میزنی که بعدش خودت حسابی خسته میشی و میفتی به سرفه کردن . بعد یه کم شیر میخوری و بعد از اینکه یه گلویی تازه کردی بازم از ته حلقت جیغ میکشی.

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

   وقتی صبح ها از خواب بیدار میشی و من میام کنارت یه لبخند خوشگل تحویلم میدی!لبخند که چه عرض کنم یه خنده خوشگل بی دندون منم زیر گلوت رو میبوسم توهم خودت رو برام لوس میکنی و از این کار من کلی کیف میکنی! وقتی برای مدتی پوشکت رو باز میزارم توهم تو اون مدت حسابی صفا میکنی و هرچی هنر داری برام رومیکنی! از جمله انواع آوازها و غلت زدن!

 

   پسر ناز من وقتی داری با خودت بازی میکنی همین که حس کنی هیچکی پیشت نیست میزنی زیر گریه و به محض اینکه صدامونو میشنویی آروم میشی و اگه همون موقع بیام پیشت میخندی برام کیف میکنم وقتی میبینم روز به روز داری شیطون تر و بازیگوش تر میشی! و هرچیزی نظرت رو جلب میکنه!

 

   وقتی هم چیزی دستت میاد بلافاصله میکنی تو دهنت ! و اگر هم ازت بگیریم گریه و جیغ و هوار راه میندازی! گاهی وقتا من یواشکی کمکت میکنم و حسابی خوشحال میشی که بلاخره موفق شدی!!

 

قلب هم نفس لحظه های مامان پنج ماهگیت مبارکقلب

 

عکسها در ادامه مطلب:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فرشته
16 خرداد 90 3:20
مبارکههههههههههههههه ان شاا... 120 سالگیشو جشن بگیری مامان جون
رز
16 خرداد 90 8:36
مبارکه گل پسرم هزارساله بشی
مامان ماهان
17 خرداد 90 15:15
مبارکهههههههههههههههههههههه
باباي پارسا
18 خرداد 90 15:00
مبارک باشه ايشالا. ايشالا خدا پارسا جونا برا مامان و باباش نيگه داره و مامان و بابا را براي پارسا. ممنون که به پارساي ما سرزدين. من لينکتون ميکنم با اجازه