پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

14 ماهه شدن پارسا جیگر

1390/12/15 11:54
958 بازدید
اشتراک گذاری

یكى در آرزوى ديدن توست

يكى در حسرت بوسيدن توست

ولى من ساده و بى ادعايم تمام هستى ام خنديدن توست

قلب مامان 

                     

همه بود و نبودم امروز 14 ماهه شدی

شکلک های هلن يعني الآن دقيقا 420 روزه كه اومدی پيشمون...

شکلک های هلن يعني الآن 10 هزار و 80 ساعته كه شادی اومده توی خونمون...


شکلک های هلن يعني الآن 604 هزار و 800 دقيقه از زمانی كه خدای مهربون يكی از بهترين بنده های خودش رو مهمون خونمون كرد می گذره...

شکلک های هلن يعني الآن ۳۶ ميليون و ۲۸۸ هزار ثانيه هست كه خدا رحمتش رو شامل حال ما كرده...

خدايا با سپردن بنده پاكت به ما، نعمت را بر ما تمام كردی

ziba 

عزیزم مامان الان دیگه ١ سال و ٢ ماهه که از عمر گرانبهات میگذره...

اینقدر هیجان دارم از کارها و حرفهای این روزات که گاهی احساس می کنم دیوانه ام!

حالا دیگه همه چیز رو خیلی خوب می فهمی و این شیرینیت رو بیشتر می کنه

تو اینقدر باهوشی که همش میخوای تو همه کارای من سرک بکشی. مخصوصا آشپزی، باید توی بغلم باشی و با زبون بی زبونی بهم بگی که چه کار بکنم و چه کار نکنم. اگه یه روز موقع پختن غذا تو بغلم نباشی و خواب باشی، غدای اونروز بهم نمیچسبه.

هنوز به من وابستگی شدید داری و وقتی با هم تنهاییم یا باید فقط در خدمت شما باشم و هیچ کار دیگه ای انجام ندم یا اینکه وقتی سرم به کارهام گرمه باید گرمای وجودت رو که به پاهام چسبیدی حس کنم.

تو دیگه اون پارسا کوچولوی سابق نیستی که نمیتونستم خیلی باهاش ارتباط برقرار کنم، یه جورایی همدمم شدی با همین چند تا کلمه محدودی که میتونی ادا کنی. مثل سلام کردن، شعر خوندن، ازت سوال پرسیدن و تو جواب دادن.

                   نایت اسکین

و اما شیطونیهات: در کشوی آشپزخونه رو باز میکنم میبینم دو تا سی دی اونجاست. دنبال موبایلم میگردم، لابه لای سیب زمینی پیازهای آشپزخونه پیداش میکنم. دو روز بود دنبال پودرت میگشتم پیداش نمیکردم ، گفتم باباجون یکی بخره. دیروز کشوی فریزر رو باز کردم گوشت بردارم دیدم اونجاست. دنبال در باز کن میکردم در قوطی رو باز کنم میگردم میبینم زیر بالشت تختت گذاشتی

الهی مامانت فدات بشه با این خوشمزه گیهات نفسم

دیگه وقتی پای سفره میشینی کنار ما علاوه بر غذای خودت به هر چیزی هم که پای سفره باشه یه ناخنکی میزنی. از لیمو ترش گرفته تا زیتون و دلستر... این یعنی اینکه تو قدرت چشیدن  همه مزه های خوشمزه و بد مزه رو داری...

مامان هایی که میگی آهنگای مختلفی داره: دستوری، درخواستی، ناز کردنی، دلتنگی و ....

خیلی لذت میبرم وقتی صدام میکنی بخصوص وقتی از خواب پامیشی. بعضی وقتا هم بی ترمز میشه و مامان هات یکسره میشه.

نایت اسکین

و این هم نمونه ای از اون حرکتهای مخصوص به خودت:

وروجک من

 کی و چه جوری رفتی اونجا من نفهمیدم؟(فدات بشم من وروجک)

red hearts

پارسای من ، آخرین ماهگردت توی سال 90 امروزه .

عزیز دلم تنها ٢ هفته دیگه مونده به آغاز سال جدید. سال ٩٠ هم با تمام خوبیها و بدیهاش داره تموم میشه.

اینروزا من و تو با همدیگه حسابی مشغول خونه تکونی هستیم. امسال یه خونه تکونی تاریخی دارم باتو .

اگه گفتی چرا؟ چون اینبار اصلا به سر انجام نخواهد رسید و داستان خرابکاریها همچنان ادامه دارد... 

red hearts

پارسا عسلی

 کنارتــــــــــــ  کــــــــــــه هســـــــــــــــتم

 عمیــــــــــــــــــق تر نفـــــــــس می کــــــــــــشم 

 هــــــــــــوای با هم بودنمان را می بلعـــــــــــــم 

و مبـــــــــــــــــتلا تــــــــــــر مــــــــــــی شــــــــــــوم

١٤ ماهه شدنت مبارک نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ارمیا
15 اسفند 90 12:32
سلام. خوبین؟ 14 ماهگی عسلم مبارک. ایشالله شاد باشین و سلامت و سال خوبی رو شروع کنین. به امید خدا.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
15 اسفند 90 13:18
14 ماهگی مبارک شیطونک خوش اشتها.
مامان هامان
15 اسفند 90 13:25
پارسا جونم عزیزخاله 14 ماهگیت مبارک امیدوارم 140 ساله باشی
مامان رضا جونی
15 اسفند 90 15:16
وای که چه خوشحالم کردید هم وجود نازنینتون توی نانازیا هم آپ کردن وبتون که عالی بود
مامان نیایش
15 اسفند 90 17:49
ما شا الله گل پسری چه شیطون و ورووجک شدی ان شا الله که سالم باشی همیشه 14 ماهگیت مبارک بزرگ مرد کوچک
مامان یسنا
15 اسفند 90 19:52
سلام سلام صدتاسلام.....14ماهگیت مبارک عزیزم......قربون شیطونیات کی میشه یسنای منم اینطوری بشه.....خسته نباشیدپیش پیش عیدتون مبارک
مريم مامان ماهان
16 اسفند 90 7:39
14 ماهه شدن پارسا جون مبارك باشه عزيزم هر روز شيرين تر ميشه عجب كارهاي بامزه اي مي كنه
زهرا
16 اسفند 90 9:48
salam gole man cheghad vorojaki khale ghorbonet beram har roz mahter mishi fadatsham har roz ke migzare be tavalode maman samaneh nazdiktar mishim bayad vase tavalode maman khodeto amade koniya gole man dooset daram havartaaaaaaaaaaaaa
مامان ماهان
16 اسفند 90 16:42
سلام عزیزم خسته نباشی از خونه تکونی وااااااااااااااای چقدر شیرین کاری میکنه پارسا جون کلی از کارایی که تعریف کردی خندیدم منم یه بار کنترل تلویزیون رو پیدا نمیکردم اومدم لباسها رو تو ماشین بریزم دیدم اونجاست خوب عزیزای دلمون شیرین کار و شیرین زبون و خلاصه هر چی بگم کم گفتم هستن دیگه خدا حفظش کنه پارسای نازم رو ببوس
شکلات مامانی وباباش
17 اسفند 90 10:13
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارکقربونت بشم با این شیطنت های بامزه ات
خاله زهرا
17 اسفند 90 13:21
الهي دورت بگردم عزيزم چهارده ماهگيت مبارك هزار ماشاالله به اين پسر پر انرژي و فعال من كه هميشه صدات رو مي شنوم و هروز شاهد يك شيرين كاريت هستم كلي كيف مي كنم از خدا مي خوام برات : كه هميشه تنت سلامت باشه تا از اين شيرين كاري ها كني
مامان فاطمه جون
17 اسفند 90 13:23
راستي خواهر جان چه جوري اين اعداد رو حساب كردي ماشين حسابت كم نياورد ؟؟؟؟
مامانی شیما وحدیث
17 اسفند 90 17:43
وای مامانی عجب بامزه که دقیقا ساعت وثانیه رو داری ای خدااااااااااااا جیگرش وبخورم خام خام که انقدر شیطونکی پارسا جونم جای اون پودر ه ازهمه باحال تر بود موش بخوره ترو پسملی راستی با دوروز تاخیر 14ماهگیت مبارک خاله جون راستی مامانی سعی کن تو آشپزی کردن پارسا روکمتر پیش خودت بذاری چون خطراتش خیلی زیاده بووووووووووووووووس واسه پارسای عزیزم
مامان محمد پارسا
18 اسفند 90 12:25
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک مامانی شما هم خسته نباشی از خونه تکونی میشه تصور کرد خونه تکونی با وروجک رو پیشاپیش سال نو مبارک
راضیه مامانی محیا
18 اسفند 90 16:01
شیطون بلا 14 ماهگیت مبارک خسته نباشی مامانی انشاا... سالیان طولانی کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید
مامانی شیما وحدیث
18 اسفند 90 19:50
آپم سمانه جون بدو بیا
شيطوني
19 اسفند 90 7:47
سلام دوست خوبم خيلي وبلاگه خوبي داري موفق و سربلند باشي اگه لايق دونستي به سايته منم سر بزن و خوشحالم ميكني اگه منو بذاري لينك دوستانت قول ميدم دوسته خوبي برات باشم به آينده اميدوار باش برات از خدا ميخواهم به اندازه دلت بهت زيبايي بده اين گل ها تقديم تو باد

آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 18:54



روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ




مامان حسین
20 اسفند 90 14:14
سلام خانومی خسته نباشی 14 ماهگی پارسا جون مبارک
مامان نسترن
20 اسفند 90 17:02
مبارک باشه عزیزم. الهی همیشه سالم باشی
الهام مامان رامیلا
20 اسفند 90 20:08
سلام سمانه جان ای که بگردم این پارسا از رامیلا یه ماه کوچیکتره خدا کارهاشون شبیه همه مبارکت باشه عزیزم 14 ماهگیت انشالله 140 سالگی جیگرممممممممممممممممممم
مامان آتین
20 اسفند 90 20:52
14 ماهگیت مبارک پارسا جون شیطونککککککککککک بوووووووس
نارینه
21 اسفند 90 0:44
مبارکه مبارک ... میگما ... منم چند تا چیز تو خونمون گم کردم ... به نظرت کاره بهداده ! با وجود پارسا !!!!!! داری خونه تکونی میکنی !!!!!!! ووووووووووووی واقعا خسته نباشی
مامان پریسا
22 اسفند 90 0:12
سلام گلم 14 ماهگیت مبارک. عید نوروز هم مبارک ایشالله که خوش و خرم باشید
مامان یسنا
22 اسفند 90 22:30
سلام پارسا جونم پیش منم بیاااااااا...منتظرتم.....
زهره مامان آریان جون
22 اسفند 90 23:33
14 ماهگیت مبارک خوشمزه خاله
عباسی
23 اسفند 90 0:06
سلام مادر مبارک باشه 14 ماهه شدن دلبندتون انشالله 140 سالگیش الهی چه عکسهای خوشگلی..خیلی شیرینه.خدا حفظش کنه
زهره مامان هلیا کپ
23 اسفند 90 0:23
14 ماهگیت مبارک فدای همه اون دلبریات که دل مامانو حسابی بردی
مادر کوثر و علی
23 اسفند 90 13:35


;@}-